Bild glömd.


Foto:jag
En bild som jag missat som jag vill att ni ska se;)

Haha var nyss ute och tog kort å min hund Mira. Hon är så himla rolig att ta kort på när hon håller på och stojar. Har så mycket skinn på sig och sina små hängande öron^^Jag var nog inte ute mer än någon halvtimma och fotade när hon grejade med sin boll. Så nu sitter jag och väntar på att 558 bilder ska in i datorn! haha. Sedan kom även Poma ut och ville leka :D även han är roli att ta kort på när han väl vill leka. Tyvär så slutade deras lek med att det blev bråk om bollen då båda ansåg helt plötsligt att det var deras egen boll. haha får se om det blir några roliga kort att läga ut senare;)
/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0