Bilder


Foto: jag

Vart en bra dag i dag.. vaknade 8:10 hade då 5min på oss att göra oss iordning om vi ville följa med till kusinerna och se på när klövarna på kossorna skulle värkas.
Sedan red vi på åkern (som var väldigt hal så travade väldigt sakta i i gräset där det inte var upptrampat så det gick bra iaf) Och shit vad kul det var!! red Trollan första gången igår efter en vecka. Fick hjälp av Ida-Maria och har tydligen blivit bättre på ridningen under sommaren =) (som jag lär tappa nu när det kommer att bli kallare och blötare så att det bara blir skogs turer)  Men får la göra så gott det går iaf. Har ridit Thelma under den tiden Trollan stod. Troj jag börjat förstå mig på henn lite mer så hon är roligare att rida ut på än trollan, tycker att Trollan är ganska svår att "jobba" när man rider ut;)

Sedan gjorde vi lite allt möjligt och nu på kvällen åkte vi på kallas men åkte hem tidigt, lill kusinen spyde. Vi visste att han hade feber så vi åt åt och fikade i stortset.

(Nöjd med bilderna. Förtum att soljuset förstör på fågeln. Men har inte beskärt alla bilder så han var riktigt nära i bland;)
Blev ändrade planer för i kväll så ska se film nu ist=)
Kram<3
/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Fina bilder:)<3

2010-08-29 @ 09:48:50

Postat av: L

tack:P



<3

2010-08-29 @ 12:30:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0