Sry

Sry att jag inte har bloggat så mycket men ja..har inte riktigt orkatXD Det är så ironiskt för att jag tycker att det är jobbig när andra inte bloggar typ en gång om dan så att jag har något att läsa...typ^^ Men det har inte hänt så mycket, har fått årets första geting stick:( Det gjorde j*vligt ont kan jag ju säga, det kändes som om det gick små elektriskatrådar som skickade ut en stöt, typ eller nåt sådant. Det gjorde ont i flera timmarO_o Men men, jag har rensat stuprören idag, blää:P Sen så har det inte hänt någonting mer intresant^^ Om man kan kalla det jag gjort intresantXD En bild ska ni få med:)


Och ja jag vet att det inte är den allra finaste bilden och ja jag kan ta  bättre bilder, men jag har inte liksom haft viljan till det, typ:P men aja.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

fin bild

2010-08-14 @ 22:33:42

Postat av: L

och jag menar det;)

2010-08-14 @ 22:34:11

Postat av: R

Tack:)<3

2010-08-15 @ 15:40:01


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0