40 min kvar.



Ja som sakt 40 minuter kvar tills det är JULAFTON:D

Har haft super trevlig kväll med fam Brandborg. Nöjd med presenerna som bestod av..
Parfym (med ngn slags tuggumi lukt ;D)
ögonskugge pensel
Ögonskuggor
Nagellack (stavning)

Nu ska jag gå och läga mig så att jag orkar gå upp tidigt i morgon.

btw, har klippt mig i dag, okej inte jag men jag har blivit klippt:D
Blev nöjd, inte så mycket förändring det tydligaste är luggen som..ja jag kanske lägger upp ett kort på fb;)

GOD NATT <3

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Julafton!!! XD (gör det)

2010-12-24 @ 01:05:58

Postat av: L

Shit vad du är uppe sent!;O

haha har inte kunat sova på hela natten knappt och vaknade halv 6 i dag. Kan det vara för att man längtade till julafton tro?;)

2010-12-24 @ 08:53:10

Postat av: AGCH

Heheh så på halvkass film me pappa och lillasyster.. :O Men visst blev det sent!

Kan nog vara så, det brukar va så för mig när det är födelsedag :D

God jul btw!

2010-12-24 @ 13:09:31

Postat av: L

ja, GOD JUL:D

2010-12-26 @ 12:11:06


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0