Ändrat lite

Som ni kanske ser så har jag bett min storasyrra ändra headern. Den andra störde mig med att den var så dära suddig. Så denna blev la lite bättre eller?

Tolkade inte idag:( Men det ska jag antagligen göra någon dag i veckan :D
Har bara städat och tittat på film idag. Och tänk imorgon är det JULAFTON! Jag kan fortfarande inte fatta det. men men så är det. Pyntade granen idag, fin blev den. Har tyvärr inget kort. Det kanske kommer någon annan dag eller senare ikväll det vet man aldrig, jag kanske får tråkigt så att jag gör mig besväret att lägga in dom och redigera lite ;)  Vem vet.

Jag har tänkt att lägga till en blogg i länkar en som både jag och Lina följer, så ni kan ju titta på den ni med eller ja, ni som faktist läser denna bloggen kan ju det (Det kan inte vara många som läser denna) Men men.


Okej det var inte en jätte bra bild, men dom här fåglarna har vi haft besök av nu i ett par dagar. Har aldrig sett sådana här förut. Söööta var dom iallafall:D
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

söta fåglar!^^

men det står RebeckaSochlinaSfoto

fast vi heter RebeckaochlinaSfoto. Fast det kanske var meningen? spelar hursomhelst ingen rool;D

Nu ska jag läga mig för att slippa vänta på julafton.

God natt Beckis<3

2010-12-23 @ 23:03:12

Postat av: R

Hehe jo jag märkte detta, men då var den redan där så jag orkade inte be Sofia aatt ändra. Hehe ja natti niatti (Fast det är morgon nu)

2010-12-24 @ 10:14:52

Postat av: L

God morgon då;D

2010-12-24 @ 11:55:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0