Biffen, the cat.



Det här är en av bilderna jag tog på Biffen i måndags kväll.
Hehe jag blev faktiskt lite nöjd med den. Men jag stör mig lite på att han är ljus på vänster sid och mörk på höger sidan.

Jag testade att skriva namn på bilden men tror inte att jag ska fortsätta med det. Vad tycker ni?:)

Igår hände det inte så jätte mycket. men här kommer en kortfattnig för er som vill veta!:)
* Red ut en sväng, Hästarna var super biga och Thelma bjöd mig till och med på ett bocksprång.
*Badhuset Med kusinerna
* Handlade med moster
*Åt hos mormor
*Bakade hos moster
*Såg på film med moster. Det var tänkt att vi skulle se på Robin hood, men den fanns vist inte med i filmsamlingen. Så istället rekommederades vi att se en annan film. Tja, det var inte riktigt min typ av film. Krig, dödande, blod och förstörelse. MEN den var bra;) Kommer så klart inte ihåg vad den hette. Men den handlade om en kille som var med och i kriget. Han blir så klart kär. Men det stora hela handlade om att han ville ta död på en man som ville ta dö på honom. Förstår om den inte låter så bra^^ okej den får 6/10 poäng.

Välkomen till bloggen Sanna L;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Man kan nästan tror att det är katten som heter lina ;) Fin bild btw :)

2010-12-29 @ 13:00:07

Postat av: R

Ohh, i love that picture;)

2010-12-29 @ 13:29:40

Postat av: L

Kul att ni gillar den:D

2010-12-29 @ 13:49:42

Postat av: sanna

ja den var fin :) och jag har läst er blogg länge ;)

2010-12-29 @ 20:28:14

Postat av: L

KUL:D

Kommer till att följa din blogg:D

2010-12-29 @ 21:13:04


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0