Glad för alla paketen

Ja jag är väldigt nöjd med mina paket jag fick:)

Aladdin ask;)
Tre t-shirtar med olika fina färger
parfym
halsband
armband
två mössor
två par vantar
halsduk
sjal
ögonskuggor ( 80 olika fina färger)
sööta sockar ;)
tights
knästrumpor (sööta)
tre tomtar
halsband med matchande örhängen
stora örhängen
ett hemmagjort gulligt halsband av lillsyrran (Gud vad gulligt av henne)
film (Familjen är värst 1 och2 tror jag)
Sängklädder
hemmagjord nyckelring (Från kusinen min)
linne (gråt)
Större t-shirt eller nåt (Rosa gråt randigt)

Tror att jag fått med allt där. Hmm kanske har missat nåt men men. Jag blev någont otroligt glad över dom otroligt vackra öggonskuggorna;)

Just det mamma fick två "sånna man mockar med" (vet inte vad det heter) av pappa så nu slipper vi andvända den gammle sletna och väldigt trasikga vi har ute i stallet ;) (Nu har vi två också)

Det var nog allt jag hade att säga :D


Min saknade älskling får vara det vackra kortet idag:)
(L)R.I.P(L)
Bye bye///R<3



Kommentarer

Postat av: L

Det var en del du;)

2010-12-25 @ 11:57:17

Postat av: R

Hehe ja ;)

2010-12-25 @ 12:24:15

Postat av: AGCH

Minst sagt, det där är nog ungefär lika mkt som jag har fått de senast tre åren ;) :D

2010-12-25 @ 19:15:43

Postat av: R

Haha, ja jag fick även 1000 av min kära mormor och morfar:D

2010-12-25 @ 21:32:24


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0