GOD JUL




Vaknade halv sex i dag och kunde inte somna. Mamma kom in kl 7 och frågade om jag var vaken när jag sa ja frågade hon om vi skulle öppna julklapparna.
Jag har nog inte vart så här nöjd med paketen på flera år ;D
jag fick..
Nytt täcke och kudde
Filt
halspand och armband av Elin
Gemensam film med Elin, ECLIPSE:D
EN BLIXT EF-530 DG ST (står det)
Läppsyl (eller vad heter det?)
Sedan så var det så kalrt en stor säck med massa gotti i stallet. Där låg även varsit paket till mig och Elin från Thelma (hehe) Varsin film;D
SUPER DUPER.
NU vill jag veta vad ni har fått:) Berättar mer i kväll eller i morgon vad jag fick hos mormor och morfar.

just ja, Översta bilden är med blixten, andra med den inbyggda blixten i kameran och sista nedersta bilden är inte ngn blixt alls. Tror nog ni ser hur den fungerar om ni inte redan vet;D

GOD JUL

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0