Godmorgon eller förmiddag rättare sagt

Hejan hoppsan lillebror:)
Ja idag är vädret någtong extremt bra, det kliar i fingrarna och kameran ligger redo för att rastat lite ute i det vackra vädret. Jag var lite finurlig igår jag satt och tog lite poträtt bilder, så kom jag på att det finns reflexskärmar och det har inte jag, så jag gjorde en alldeles sj;) Inte den vackraste men, man får ta det man har, som man säger. Den är gjord utav en lagomstor bit kartong och aluminiumpapper;) (Stavning) Men bra blev det iallafall.

Ne nu ska jag duscha och sen ut i det vackra vädret och fota lite, kanske blir lite poträtt bilder med;)


Det fick bli en icke vintrig bild idag:) Fast det kommer vinter bilder inmonkort
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: AGCH

Helt korrekt stavning. Härligt med fint väder, kunde det varit lite oftare tkr jag :)

2010-12-27 @ 20:36:37

Postat av: sanna L.

lägg upp en bild på reflex saken :)

2010-12-27 @ 21:20:12
URL: http://xzannizx.blogspot.com

Postat av: L

ha..ha, säg vem som är den skylldige!;)

jaja okej håller med, släng upp en bild på den;)

2010-12-27 @ 23:52:16

Postat av: L

men så dum jag är, såg bara ett L.

suck

2010-12-27 @ 23:54:56

Postat av: R

Puhh jag är fortfarande bra på att stava^^

S och L: Ja jag kan la lägga upp en bild på den "fina" reflexskärmen jag gjortxD

2010-12-28 @ 10:36:54


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0