Julafton om 3 dar!

Okej tiden har gått liiiite snabbt då eller? Bara tre dagar kvar tills julafton, ja det är la bra på ett sätt^^
Se Lina jag bloggar gör du? Ja det är klart du gör men det var ett tag sen, jag tänkte när jag ändå var på datan att jag skulle skriva lite.
Hade vollybollturnering idag vi vann en match av ja ett parxD Men vi var riktigt duktiga (Specielt jag då då) Ne men alla var la bra :D Inte så mycket mer om det. Har inte riktigt någon julbild men jag kan lova att det kommer en snart. Har en liten ide på en bild^^ Men den ska ni få se inom kort;)
Nu får ni nöja er med denna.


Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

:D!

haha ska blogga så fort jag kommer in på bloggen XD

2010-12-21 @ 20:19:51

Postat av: AGCH

Haha men erat lag var iaf mer framgångsrikt än vårat :D

2010-12-21 @ 21:09:39

Postat av: R

L: Bäst de^^



AGCH: Haha jag tvekar vi vann en match bara, fast om vissa i mitt lag inte hade get upp om att vinna som dom gjorde och bara stod där så skulle vi kunat vinna, var bara jag som kämpade på tills slutet var kommetxD

2010-12-22 @ 12:04:22

Postat av: AGCH

Hahah du borde inte tveka, om alla i vårat lag hade gjort sitt bästa så hade vi ändå inte vunnit nån match ;O Vi blev slagna med i genomsnitt 15 poäng varje gång tror jag, haha :P

2010-12-22 @ 17:37:59

Postat av: AGCH

Det är bra, man ska gå under med flaggan i topp :D

2010-12-22 @ 17:39:24

Postat av: R

Ja du har helt rätt :) Ja vi förlorade också med så många poäng typ :)

2010-12-22 @ 19:25:25

Postat av: AGCH

Mmm vi blev ordentligt slagna vi gulingar... XD

2010-12-22 @ 19:26:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0