så var det rubrik ja

Har igentligen ingenting specielt att skriva om. Sitter här med min söta Ozzy som gärna vill komma upp i mitt knä och lägga sig;) Bara det att datan är i mitt knä just nu så han får vänta. Idag så händer det la ingenting särskilt ska mocka-_-  Så nu blev det gensat lite trångt med både datan och katten i knät^^
Ska se om jag har tid att åka lite längd också har inte fått chansen att göra det som senaste dagarna.


Åååhhh jag vill ha sommar eller åtminstonde vår. Längtar tills våren
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

2010-12-30 @ 11:03:08

Postat av: L

Men det är kul att läsa även om du inte har något att skriva:D

2010-12-30 @ 11:03:55

Postat av: R

Hehe, det är la tur det;)

2010-12-30 @ 11:55:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0