Sååå irriterande

Jag blir så irriterad på picnik, det går inta att komma in! Det är bara helt vitt och jag som ÄNTLIGEN hade fått in mina bilder på datan, hmm...aja vi får la se imorgon eller senare idag om det går då.

Jullov äntligen. Varje morgon kl 05:30 när väckarklockan har börjat att låta så har jag längtat efter att få stänga av den skiten och somna om igen och det kommer jag få göra imorgon:D Gud vad skönt att veta att man inte behöver gå upp halv 6 fem dagar i veckan på ett tag framöver :)

Fick just en idé, jag skulle ju kunna ta fram skidorna imorgon och tolka lite efter min lilla gulleplutt som står ute i stallet och latar sig. Det låter som en bra idé tycker jag :D Så har jag någonting mer än att städa att göra imorgon.

Lovet startade väldigt bra eller ja halft som halft. Började med att jag fick gå hem från bussen och gå dom 800 metrarna hem, mina händer blev nästan alldeles blåa. Så kommer jag hem och då har jag ingen nyckel, så jag knackar och kanckar men ingen är hemma så jag ringer irriterat till mamma som säger att nycklen ligger i stallet. Så jag får gå tillbaka till stallet tar nycklen och går in. Sen kommer små kusinen och lillasyster hem. Efter ett tag kommer min storasyster hem med en räksalad som vi systerligt delar på (Och inte helt systerligt då då) sen måste man ut till stallet och mocka och så går skyfflen sönder eller, den går sönder lite till om man säger så då då.(Den var nära på att gå av när jag mockade) Sen kommer jag in och tänker ladda över lite kort från kameran men då hittar jag inte min sladd så jag får ta in dom på syrrans data in på ett usb och sen in på min, sen så fungerar inte picnik så då blir det inga kort men men. Intresseklubben antecknar anntar jag xD

En bild från i helgen kan jag bjuda på iallafall :)


Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

har antecknat;)

SUPER bild :D

2010-12-22 @ 21:57:39

Postat av: AGCH

Samma här ;)

Ja verligen, om Dan menar vad han säger med att "skriva med ljus" så är det här ett praktexempel :)

Låter som en hektisk dag:O

2010-12-22 @ 22:23:18

Postat av: R

Hehe :D Tackar. Ja det kan man säga att den var ;)

2010-12-23 @ 08:45:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0