Tajta jeans + 12,6- grader = Bra tänkt

Ja som rubriken säger så tänkte inte jag så mycket innan jag gick ut i mina nästan knähöga vinterridstövlar och tajta jeansxD
Så här blir det då om man går i snö som går precis till slutet av stövlen

Uscha, vad kallt det blev ska ni veta.

Men jag bestämde mig ändå för att traska ner mot sjön:)
När jag kom ner, var snön upp till knäna på mig, men tackvare att en älg hade gått där tidigare, så fanns det iallafall ett par spår att gå i.
Väl nere så blev domma korten tagna





Alla ser vad det är på den sista bilden eller hur? Okej det är ett vasstrå med frost på:)

Sen så kändes det som om det var dags att gå upp. Jag gick över elstängslet och såg att det hängde för att det var snö på det, så jag tog tag i det och skakade av det, smart som jag var, så kände jag inte att jag fick en stöt. Det endå jag kände var ett pulserande tryck i tummen :P

Och det som några av er ville se var min "fina" reflexskärm


Haha vacker eller hur? Svar: Nej. Men den funkar;)

Att vara ute i bitande kyla är en plåga, men vad gör det när man kommer in och det är varmt och skönt, och jag sitter just nu i soffan med ett täcke runt om mig, varmt och skönt:) Så det var allt från mig:D
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Sanna N.L

haha fail becka :) nä jag ska nog inte säga nåt, gjorde typ samma sak fast med mysbyxor och uggs och i 17 minus xp

2010-12-28 @ 20:42:20
URL: http://xzannizx.bloggspot.com

Postat av: AGCH

Men ridstövlar går ju i alla fall nästan till knäna, inte till anklarna som mina vinterskor gör...

2010-12-28 @ 20:48:49

Postat av: R

S:Haha ja vi är lika smarta båda två;P



Agch: Ja dom ridstövlarna är dom bästa, hade kunnat gå ute hela dagen utan att bli kall om fötterna. Bara till vristerna? Ojoj inget snöpulsande i dom^^

2010-12-28 @ 21:08:51

Postat av: sanna N.L

hihi ja precis ;)men det var ju så fint ute imorse ;P

2010-12-28 @ 21:10:57

Postat av: sanna N.L

ja vi e ju bäst :) och nu har jag länkat er i min blogg ;)

2010-12-28 @ 21:18:40
URL: http://xzannizx.blogspot.com

Postat av: AGCH

Nej det är inte att rekomendera så länge man inte har VÄLDIGT långa termobyxor som sitter åt om smalbenen, och det skulle inte se riktigt klokt ut :P

2010-12-28 @ 21:23:38

Postat av: R

S: Bra :) Då ta jag pch länkar dig om inte L redan har gjort det ;)



Agch: Haha ne det hade la set lite roligt ut;P

2010-12-28 @ 21:33:55


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0