tråkig,tråkigare, tråkigast!




Rubriken stämmer ganska ba;)
Jag är tråkig för att jag haaar tråkigt:)

Barn kalaset var ok:) Var heeelt slut när jag kom hem. Sprang med en tjej på ryggen i snön sen sprang jag och drog en pulka efter mig med barn i SEN sprang jag och tog fart på öö vi kan kalla det gunga fast den går runt och runt:)
Misade tårtan ;O haha vet inte vad jag gjorde när det var tårta menmen det gör inget:)

________________________

tänkte ge förslag på bloggar som jag gillar:)

www.stargirlphoto.blogg.se
www.Linafoto.blogg.se*
www.Megapixlar.blogg.se
www.tinkerbella.blogg.se
www.Michaelaa.webblogg.se


Så det är dom jag brukar följa + några till! Det är förstås fotobloggar. Ta en titt!:D

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0