En favorit i repris

Ja ni får se en bild som jag har visat förut i den förra bloggen men ni får se den här nu:) Idag skulle jag och Lina åkt till djurparken men det regnade så det sket vi i och ska kolla om det är bättre väder i morgon:P Hoppas vi på. Idag så kan man inte göra någonting mer än att vara inne, om man inte vill vara ute i regnet såklart:P Jag måste skaffa ett stativ snart asså, jag kan liksom inte hålla still min kamera när jag ska ta kort så dom blir typ suddiga när man ser dom sen på datan:( Så ett stativ skulle vara jätte bra att ha då:P Fast det finns massa saker som jag vill ha men det får man la spara till:P


Så här har ni bilden:)
Foto: Ett glass med puttekulor i, nahe det såg vi ju inteXD aja
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0