Jaha, ännu ett kort som inte blev till sitt bättre

Hmm......,mina kort är då inte dom bästa, men jag hade tråkigt så jag kladdade lite på picnik;) Detta är då alltså ett försök till någontign fint, men som blev misslyckat...jaja, det blir som det blir. Hade hk prov idag, det gick ju som det gick.
Hade sedan ingen set leketion så vi hade rast från 11-13:20, lite gött eller vad?!... Kan man säga att det var ja. Satt i villan hela tiden och spela kort med min två underbara. Sen satt vi ett helt gäng och pratade och tittade i skolkatalogen.
D
enna information måste ni ju bara anteckna eller hur?..inte..aja. Inte så mycket mer idag, kom faktist överaskande långt på min tröja i syslöjden, om jag får säga det sj:) Stackars Lina som det krånglade för så mycket att hon gav upp, och för mig var det lekande lätt:)
Aja bilden var det ja, här är den:

Ja ni ser ju att den inte blev helt bra, he..he..he...hmm jaa det var la allt
Bye bye ///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0