Hemma en tisdag

Idag så gick jag inte till skolan eftersom jag hade ont i magen. Så jag får la göra engelska provet någon annan dag då då. Såg två sööta rådjur så skulle jag ta kort så jag bytte objektiv till sigma men de var det något fel på det så jag kunde inte ta kort och dom sprang iväg innan jag han byta tillbaka-_- hmmmm....aja ska nog rida en runda runt sjön idag med min sööta lilla ponny :) <3 Får  se om jag tar med kameran runt halsen också ;) Blir nog så tror jag.  

Det får bli en bild som visar hur det är ute idag :)


Denna är sååå vintrig :)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Kim

Shit vad söt bild;D

2010-10-28 @ 19:56:03

Postat av: R

Haha tack;)

2010-10-29 @ 17:31:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0