Längesedan???

Det var ett tag sedan man skrev lite här. Men har inte orkat. Vilket Lina inte heller har verkat haft ork till. Men det får bli en liten uppdatering nu då då och en bild kan ni också få :) Är jag snäll eller är jag snäll asså!^^ Skolan går aaas snabbt asså en vecka sådär liksom. Jag säger inte att det ska sakta ner i tempot men lite kan det la sakta ner eller? Har ju bara nian kvar med klassen nu så, man vill ju inte att tiden ska springa iväg liksom. Hmm.......ska ni göra idag då? Sj så ska man vara hemma och slöa eller inte slöa då då men bara vara hemma. Har INGENTING planerat och det suger lite, tycker jag. Men näst nästa måndag så ska man kanske hem till Elin och Lina och bada tunna<3 Med lite annat folk, det kommer bli aas kuligt;) Längtar, om dom inte ställer in vilket skulle bli TRÅKIGT^^ Så får hoppas att dom inte gör det. Aja ska inte tråka ut er med mer.


Härlig bil ja la upp då då!
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0