BOK galen



Haha jo jag är bok galen eller om man ska säga läs galen. I lördags(25sept) Läste jag äntligen slut den låånga bokserien "Isfolket" på 47 böcker(medel 251 sidor i varge bok). Det har tagit ca ett halvår. Kort förklaring. Handlar om ett släckt folk vars stam fader Tan-ghil var ond och gjort en förbanelse så att en av varje släktrad blev "drabbad" av det onda arvet.
Alla böckrna handlar om någon i släckten 1500-slutet av 1900 talet slutar den sista boken i
.. Jätte bra serie som är mycket spännande går inte att förså hur bra dom är innan man läst dom.. Ville först inte börja läsa dom eftersom det var lite fantasi böcker men när man väl börjar går det faktiskt inte att sluta läsa..
Annant bok tips är vampyr Academi (stavning)
 Haha sorgliga är att nu har jag ingen bok att läsa! UCH, får nöja mig med Elins böcker..

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0