1 April & tjejkväll



Någon som har blivit lurad i dag??
Sj så har 3 st LÄRARE försökt lura hela klassen. haha, ja de lyckades ju värkligen "jätte" bra.

Efter skolan följde R med oss hem för kl 5 skulle vi nämligen till lollo och fira henne. Förra året hade jag, E och R mjukisbyxor och storr t-shirt, i år blev det svarta tights, vitt linne, skoltröjan + hästsvans^^ Förutom vi tre så var det även en kompis till lollo (hm.. undrar om dom kommer att läsa det här..) De bjöd iaf på en SUPER god mat. Mumsig skkink paj (någonting) men good sallad + barkis. Sedan körde vi vilda skester. Älskar det spelet, får alltid massa goda skratt^^ Tja, vad kan jag berätta mer? Har haft super duper roligt men framåt 9 blev vi nog alla väldigt trötta.
Vid halv tio kom vi hem.

Så ja, tack för en ROLIG kväll Lollo + kompani ;D

God natt på er (Y)
/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Du är bara för goo när du spelar det speletXD Får ju värsta skrattattacken VAREJ gång du körXD

2011-04-01 @ 22:37:59

Postat av: L

haha, du bara klagade på att jag sög jue!;O

2011-04-01 @ 22:51:04

Postat av: R

Du må ha gjort det också (jag med) men gud var doligt det varXD

2011-04-02 @ 08:02:49

Postat av: Lovisa.W

Det var vel bra att ni hade kul och att ni gillade maten! ;D

2011-04-02 @ 12:27:07
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

abbsolut!;D

2011-04-02 @ 13:15:53


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0