20+ HÄRLIGT!



Sitter nu i skuggan bakom huset med datorn i knät. Haha, om jag skulle ha vart inne vid datorn skulle jag ha fått riktigt dåligt samvete, inte för att jag vill vara inne =)
Det dumma med en sådan här varm dag är att all energi går ner till lathets nivån.
Så jag har inte gjoort alls mycket i dag ^^ Okej jag gick en mycket slö promenad med poma innan;) Ändå tycker jag att dagen har flytit på bra, vaknade runt halv tio och då var hästarna inne fortfarande!! Men i dag ska de få gå ute.  Vi hade tänkt att de skulle få gå ute denna natten som var men då hade vi inte förberett med maten m.m så det sket sig.
 
Har nu vart i stan och små handlat. vi köpte ingridienser till milkshake! muums. Och i kväll blir det grillning;)

Nu har jag endast två saker kvar på fotolistan att göra. Hahah, kommer att bli skit kort för orkar inte fota dessa saker nu och i morgon är vi hos kusin hela dagen. Men det ska nog lösa sig ;)
Jahap, nu ska jag fortsätta att njuta av det goa vädret och se runt på datorn lite och kolla läget :)

ha det gött ( ska detta bli min nya hälsningsfras eller? neee XD )

/ L i n a










Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0