Bildbomb på as "fina" bilder jag tagit i dag;D


En bild som togs efter det att Trollan dissat mig och jag inte orkade pousa mer framför kameran, ja jag gick.
Jädra fingrar som inte kan vara raka! Seriöst, det är något fel på dom :S

My day TO day

vaknade
käckade knäcke bröd
Ut och red med mamma, Elin, moster.
Gjorde iordning stallet.
kom in vid 12, satte mig vid datorn
gick ner och....
satte mig framför tv:n
Käkade knäcke bröd
käkade macka
käkade knäcke bröd ( vid den här punkten gav pappa mig knäckebröds förbud -_-)
Fortsatte att se på tv....
stängde av tv:n
pluggade
gick ut och tog meningslösa kort
gick in.
tog in korten idatorn
och här är jag nu!
Fast nu ska jag gå ner och äta riktig mat! ;)

(hoppas R räddar min Lördag i kväll!)

HÖRS LATER!

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: R

Haha medans du la ut detta inlägg så skrev jag ett precis efter ;) fin bilder ;););)

2011-04-02 @ 19:37:33

Postat av: L

HAHA, jo jag vet XD

2011-04-02 @ 20:04:44

Postat av: AGCH

Bilderna är jättehäftiga :D Särskillt den med vattnet :)

2011-04-03 @ 16:59:12
URL: http://agch.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0