Dagen i dag:)



Ej taget i dag men här är det läskiga djuet!

Det har vart en Super härlig dag i dag!
Jag, Elin och Viktor cyklade till moster där vi gick ner till sjön och grillade hamburgare. Satt där ett par timma och bara njöt. På vägen hem till kusin  igen passade jag på att hämt min kamera som låg hemma;) Efter  det att Elin dragit till grannen för att känna pengar gick jag och viktor ut och fotade lite - kul:) Sen satte vi oss faktiskt och spelade tv spel X) Ett roligt rally spel som jag helatiden förlorade på;)
SEdan när jag cyklade hem tog jag en sväng ner till floden och fotade;)

NU om foto utmaningen (skrolla ner för att se!!)
Jag medger att R's bilder var mycket bättre! Speciellt den punkten då vi skulla fota någt med vatten, där gjorde jag ett stort fail!
Okej jag tycker så här, på fågel bilderna (eller vild djuren) Så tycker jag att båda var lika fina. Bäck/ floden så hade R mycket finare färger m.m så där van hon.   Häst bilderna van R utam tvekan. Trädknopparna kom vi nog lika. Fast på tussilago bilderna tycker jag att jag van  :)
I hel het så van R utan tveckan!!!
Fast igentligen så var det bara en kul grej!;D

NU sitter jag och dricker milkshake med nutella och bär. Gottegris jag vet^^

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hehe, jag tycker vi kom lika. Den bilden på Master, den togs engång^^ Men jag tänkte inte ta den, men mamma sa ta kort på han han ligger ju ner och när jag fick hans öron att vara framåt tänkte jag men varför inte ta denna till utmaningen ;) Din bilder var JÄTTE FINA, som vanligt ;)<3

2011-04-19 @ 20:55:36

Postat av: L

jag tycker iaf så men ok, vi kom lika ;)

vi får ta och göra detta någon mer gång ;)

2011-04-20 @ 09:52:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0