Dagens...



Dagens -
- Vi har endast haft tråkiga lektionen i dag.
- Musik provet gick skit.
- Fick reda på att jag failat på ett prov, måste därför skippa hålltimman i morgon.
- Jag har redan givit upp pluggandet på NO:n
- Fanns ingen mat när vi kom hem.
- Shampoot, balsamet och tvålen var nästan slut (blir värre för Elin för nu är det helt slut! ;O )
- Det är inget bra på tv i kväll.
- Har ingen bok att läsa ikväll.
- Juste.. det regnar ju! Helt klart ett minus.
- Knäckebrödet är slut.
- Det är endast Tisdag i dag.
- Jag vet fortfarande inte om jag ska göra omval..
- Jag är seeg.
- Det finns mer minus saker denna dag än plus saker.
- Nu kan jag tyvär inte komma på något mer.

Dagens plus +
+ En dag närmare lov börjar närma sig sitt slut.
+ Jag sitter redan i pyamas. gööt!
+ Jag är på gott humör trots allt ;)


YUUP, that's the real!


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Wow att du kan vara på gott humör efter en sådan dag... Skulle inte jag klara :P

2011-04-12 @ 19:20:41

Postat av: R

Jag HÖR INGENTING, får panik snart. Så jag har haft en hel del gråtattacker idag, så min dag består också mest utav minus:(

2011-04-12 @ 20:46:06

Postat av: L

A: Ja, jag fattar dte inte sj eller så inbillar jag mig bara ;)



R: Stackare! Jag hade gjort det samma kan jag säga!

Du ska inte oroa dig i onödan men det kanske är bäst att kolla upp det, kan ju vara vaxprop villket är väldigt obehagligt :S

2011-04-12 @ 21:59:51

Postat av: R

Ja jag ska snart få en tid;)

2011-04-13 @ 14:27:40


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0