Det gick bättre än vad jag trott! :D


Haha ^^

Japp, blev super glad när jag fick veta att jag fått över G gränsen på Sv NP.Jag menar, förhoppningarna på bättre betyg existerade knappt! Glädjen dras ner lite när man vet att det är så mycket att behöva plugga in nu den nämaste tiden menmen, det får man ta:)

Red Trollis bollis i dag på åkern. Hoppade, kunnde inte låta bli. Haha det var kul. Jag och Elin skrattade åt varandra när vi tog oss över hindrerna. Jag kan ju säga att min hoppstil över hindret är något av det värsta XD Önskar vi haft med kameran skulle värkligen vilja se hur det ser ut ;) haha varken jag eller Trollan är bra på att hoppa det är en sak som är säker! Och Virre hoppar som jag vet inte vad, ser väldigt roligt ut iafX) Aja, vi tog oss över iaf =)

Hej svejs (L)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Härligt med NP- resultaten! :D:D

2011-04-27 @ 18:14:17

Postat av: L

jao, trode inte att vi alls skulle få veta dom först:)

2011-04-27 @ 20:44:55

Postat av: AGCH

Det var bra vi fick det, lite uppiggande när man får reda på bra resultat :D

2011-04-27 @ 21:01:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0