Det gick skit!



JAAA usch det gick inget viade i dag på Np Sp hörövning! Och det är trots allt det lätaste av alla np i sp XD haha shiit, det här känns inte bra, men tänker inte tänka på det nu, då blir man bara ledsen :/

Aja.. Första skoldagen i dag efeter lovet. Dagen har gått snabbt villket den inte brukar göra på tisdagr så det var ju skönt =) Men sen när vi kom hem skulle vi kratta gräset (yeey med ironi) Men det gick ganska snabbt. Eller a, nästan två timmar. Faktiskt så var det ganska kul att kratta när man väl kommit in i rytmen ( ja så kul dte nu kan va) fast.. klart det var gött när allt var klart XP
Jao jao vad mer att säga? Jag har faktiskt inte gjort något mer i dag ^^ Inget nämnbart iaf.

Jag måste bara säga en sak.. Jag stör mig såååå mycket på att jag alltid är negativ till saker och ting. Alltså, jag tror alltid det värsta. Men jag är så rädd att bli besviken så det är alltid lättare att tro det värsta + att när jag är negativ sluar det  nästa alltid positivt ( och tvärt om)  förstår om ni tycker det är jobbigt att lyssna på fröken negativ och tro mig, det är värre för mig som är en ;) det är så mycket jag skulle villja skriva men kan inte hitta bra ord så ni får helt enkelt förstå endå ;)Ska försöka bättra mig.
hehe.......


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Du är långt ifrån ensam, tänker exakt lika dant. Pessimisten blir ju aldrig besviken ;)

2011-04-27 @ 18:18:15

Postat av: L

hehe precis, även om det är lite jobbigt i bland :)

2011-04-27 @ 20:46:51

Postat av: AGCH

Sant, lite optimist hade ju inte skadat :)

2011-04-27 @ 21:03:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0