En sak kvar bara

Ja, jag har bara en sak kvar att fota till utmaningen. Och det är...nej 2 saker kvar. En vattenpöl och ett viltdjur. Hehe finns ju inga vattenpölar kvar. Men det ska jag nog fixa. Får la se men men ;) Ett vildtdjur är ju inte heller så lätt att fixa kort på. Men får la ta en promenad runt sjön och se vad som kan dyka upp. (Håller tummarna på att jag ser en älg:P) Hehe men det är ju inte troligt. Men men.
Åhh nu kom solen fram...hoppas att den håller sig framme resten av dagen.
Just nu sitter jag och kollar första säsongen av Solsidan ;) Gud vad den är rolig. Får se om jag kollar på hela 1 säsgonen eller om jag kollar halva bara. Aja ska inte sitta och disskutera detta här^^

Har nog inte så mycket mer att säga. Men en sak jag ville säga er, är att ni (och jag) är dåliga på att kommentera. Fyi liksom. Får ta och bättra oss hörni. Men men.


HHAHA! Stackare, att se mina fula bilder hela tiden^^ Denna bilden var ju alldeles för ful men orkar inte leta efter en ny. Hehe så ni får stå ut;P
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Det var faktiskt inte just en vattenpöl vi skulle ta kort på, så vidare du inte vill ta kort på just en pöl, men annars så var det någon bild med vatten på ex, vattendroppar m.m.

;)

2011-04-17 @ 14:09:20

Postat av: R

Åt tack, hehe tänkte men ska jag göra en vattenpöl när det inte finns någon^^

2011-04-17 @ 20:14:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0