Fredag gillar't !!



Hej!
Jag orkar inte berätta om skoldagen. Vad finns det att säga lixom? Att det gick skit på spanska provet är ju ingen ny information precis ^^P
Ja och att vi sprang typ 2 km på idrotten, jag R och Lo. Elin den jäkeln tog 7 km rakt av. imponerad :) (Y)

Jao... vad har man gjot efter skolan då? Följde med mamma in till stan en sväng där vi utrustade oss med glass paket. Åt årets första-riktiga mjukglass i dag också! :D Muuuums kan jag säga, mjukglass slår aldrig fel. Fast är de endå iinte väldigt mättsamma? Ifs, med all onyttig grädde eller vad det nu är så är det ju inte så konstigt ;)

 Har ridit Thelma i dag för sista gången på någon evegighet(?) Jag och Elin drar till Bredaryd (neråt skåne) i morgon och släpper av henne hos foderägaren. Lite sorgligt tros allt. Vi har ju kännt henne sen födseln:/  Men det blir nog bra hoppas jag =)

Jag  och Elin tog kort när vi red sen bad vi mamma ta kort på oss tsm (ja,Elin, Thelma och Virre) När vi satt på så klart. Haha alla kort blev fail ch endå bad vi mamma ta följd kort. Någon häst drog upp huvudet och såg helt sjuk ut. En blundade eller drog ner huvudet. En och annan tunga kom också med på bild. hehe.

Jahap nu vet jag inte vad jag ska göra. Åt nyss en super god kvällsmat. Grillat kött, potatis, grönsakssallad och hemma gjord sås. MUMMS! propp mätt :)

Ha en myssig (?) fredags kväll (L)


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Bra Elin!

Grädden är väl inte så farlig, mest sockret ^^ Fast det får man ta, det är ju sååå gott : )

2011-04-29 @ 21:36:15

Postat av: R

Jag åt också grillat ;) Fast minus saladen^^

2011-04-29 @ 21:42:28

Postat av: AGCH

Lite avis på er... ^^

2011-04-29 @ 22:13:31

Postat av: L

Det är så gött med grillat =)

2011-04-29 @ 23:17:00

Postat av: AGCH

Det är ju det : )

2011-04-29 @ 23:37:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0