Fredag!

Jajemänsan;) Har inte så mycket som jag vill skriva nu men ja, jag skriver endå. Vet ju hur mycket ni gillar att läsa mina undehållande inlägg;)
Idag har jag inte gjort så mycket. Rättare sagt har jag inte gjort någoting. Borde göra mer på dagarna tycker jag. Imorgon blir det kanske att åka till stugan. Och fika och sen hem^^ Mormor och morfar är där nu så då ville mamma och pappa åka och fika. Men jo, jag spänderar gärna 2 timmar i bil och sedan 1 timme där och sen 2 timmar hem igen^^ Men jag har ju inget annat för mig så ja varför inte:P Kan ju plugga i bilen liksom^^ Men men. Får se hur det blir med det.
Superstar!
 
Filmer jag vill se

Whater for elephants
 
Och ja dom andra filmerna kommer jag inte ihåg vad dom heter. Men det är la 5 st mer filmer jag vill se men vet inte vad dom heter. Lyckat;)
Men men.
Ne nu ska jag nog fortsätta att...ja, inte göra någonting^^ Kanske ska läsa lite eller? Ja kanske det kanske.

Och ja som ni ser så går det äntligen att ladda upp bilder;) Yees liksom, hehe;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0