Fruset blod



Denna boken var bra. Inte lika bra som den första men den var riktigt bra.

Bokens +
Boken var lång och bra att komma in i. Man fastnade för den fort. Detta var ju också anda delen ur en serie så man viste ju redan bakgrunden till den. Fast om man inte läst första så skulle man endå förstå den bra:)

Bokens-
En del gånger okej en gång. Så var det spännande och då blev det lite drygt. Man ville bara att det skulle hända någonting. Men det var massa saker "ivägen" men den var bra endå.

Ja detta blev inte ett långt inläg men det känns svårt att skriva saker när man vet att en viss person ska läsa den efter mig så jag vill ju inte skriva för mycket, även om det inte är så viktiga saker...så ja efter att A har läst den så kanske jag kan ge ett mer utförligt inlägg:)
 
(Bild från google)

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: Anonym

2011-04-03 @ 19:07:30

Postat av: L

nice=) byta bok i morgonddå?:)

2011-04-03 @ 19:08:55

Postat av: R

Ja det går la bli så..måste bara fundera på vilken bok du ska få...efter som jag bara har "bebis" böcker.

2011-04-03 @ 19:49:16


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0