Gårdagens bilder


Måste bara erkänna att den här bilden gillar jag faktiskt :)

Okej, dessa bilder ovannför är de bilder jag skulle lägga upp i dag eller i går. Och som ni märker blev det i dag. Har mer bilder på lager från idag men vet inte om jag orkar/hinner lägga upp dom, endå inget speciellt^^

Vad gör jag nu då? Jo jag sitter på trappan ute och njuter av vädret. hehe, kommer faktiskt inte längre än till trappan, datorn är på laddning och sladden är ju i det kortaste laget asså^^

Kom försten nyss hem hos mormor och morfar. Jag åkte dit med mamma redan vid 11, mamma skulle jobba och jag lata mig ^^ efter middagen gick jag runt lite i skogen/åkrarna (eller vad det nu är) och deras damm för att fota. Det var så varmt!
Asså det var läskiga saker i dammen som försvann så fort jag kom nära, troligen grodor. Såg faktiskt en söt liten vattenödla, de brukar hålla till där i bland =)
Hoppas värkligen inte att grodorna ska lägga ägg där i dammen! Förra året hade dammen torkat så mycket att alla ägg torkade och troligen dog (fanns pytte lite vatten i mitten) Det var fullt av ägg och det värsta var att Mira gick i det, uschhhh!
Jag var iaf ute en bra timma så hörde inte när mamma ropade på mig, hon hade jobbat klart men jag hörde inget så hon åkte hem utan mig ^^ Fick iaf skjuts hem någon/några H senare =)

Gjort annars då? På morgonen pluggade jag lite men det är inget roligt att prata om, får bara panik om att jag borde plugga mer^^

Aja, det kommer som sagt kanske mer bilder i kväll.

Ses i morgon :/ = skoldag

/ L i n a






Kommentarer

Postat av: AGCH

Grodor är ju bara söta:) Paddor kanske är liite läskiga då ;)

2011-04-25 @ 18:58:06

Postat av: L

"söta" ;)

2011-04-25 @ 19:44:17

Postat av: AGCH

Haha okej ;)

2011-04-25 @ 20:08:10


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0