Gårdagens och i dag



Det var en As nice film i går (water for Elephants)!:D Kanske inte den bäst film jag sett men helt klart värd att se! Den blev lite dryg mitten men sen flöt det på. haha vi kom 20 innan filmen och ingen var där XD Vi blev rädda att vi skulle få sitta där själva men till slut strömmade det en del folk iaf ;) Filmen handlade ju om en kille som böjade på en cirkus och som blev kär i cirkusstjärnan. Hon var fru till den elaka cirkus ägaren. Vill se den snart igen ;)

I dag då.. Har inte gjort så mkt, kortfattat: Ridit, pluggat, fotat, vart hos mormor ;) JAG kom precis hem där ifrån;) 
Föresten, Såg något super läskigt i dag! säger inte vad för det få ni se på Tisdag;)

Föresten R, vad räknas som VILD djur? Eller får man ha sin egen bild av vad vilddjur är? haha 

BYE

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ett vilt djur är ett djur som inte är tamt^^ Kan vara precis vad som helst för djur. Bra inte ett bondgårdsdjur eller husdjur så går det la bra ;)

Detta kommer blir spännande och se vad det är du tatt kort på, längtar lite ;)

2011-04-16 @ 20:48:44

Postat av: L

Räknas fåglar då?

hm.. det jag tog på räknas nog inte då XD

2011-04-16 @ 23:10:23

Postat av: AGCH

Härligt med bra film :) (och sena nätter XD)

2011-04-17 @ 04:56:32

Postat av: R

Okej men bara det inte är tamt...asså. Jag vet inte vad du har för viltdjur men om du inte kan ha med det, kan du la ha med det som ett bonus kort ;) Blir nyfiken som 17 nu ;P

2011-04-17 @ 11:23:16


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0