Glad påsk

Ja idag är ju den stora dagen. Eller ja det är ju påskafton ;) Har redan hittat mitt ägg. Jag vann (inte för att det är en tävling men endå^^) hehe hade bara gått ute i typ 4 minuter innan jag hittade det;) Så nu blir det att tjocka sig med massa godia.
Godis in my <3
Heehe. Jag har inte så mycket att säga. Dagen spänderas hemma
as usual. '(stavning?)
Ska snart rida, och efter det ska jag sätta på min gulleplutt selen och köra upp till grannen där mamma ska lämna av en liten korg med lite smått och gott ;)
Vädret är hur bra som helst (som det har varit hela veckan (Y) )
Och det blir la inget mer specielt. Måla ägg ofc. Jag lägger ut en bild på alla våra målade ägg senare;)
(Inte för att mitt kommer bli fint, bara typ ett ägg med någon grå-lila nyans runtxD)
Aja, shit the same ;)

G-L-A-D-P-Å-S-K ;D

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Glad påsk bf! (L)

2011-04-23 @ 22:50:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0