Godmorgon bloggen

Gick och la mig med datan i knät kl 10 i går kväll. Sen så hade jag på musik (hade inget annat att göra på datan då) Så la jag datan på sängen jämte mig och höll på att somna (och som alla vet bör man inte lämna en bärbar data på sängen, kan börja brinna när den blir varm) så jag bestämde mig för att (kl halv 11) stänga av datan och sätta på radion i stället. Somnade nästan med en gång. Vaknade runt 5, då hade mamma stängt av radion. Så jag satte på den igen och somnade. Vaknade kl 6 igen. Och nu vaknade jag (jag hade dock liggat och vaknat, somnat,vaknat, somnat o.s.v. I drygt en timme) kl halv 8. Hade en väldigt konstig dröm. (Vilket ena delen hade nog med att göra med att radion var på. Har hänt förut att det dom sagt på radion kommer in i min dröm^^)
Hehe skumt, men sant.
Så nu ligger jag i min storsysters säng och drygar och lyssnar på radio ;) Kl är nu 08:03 och det börjar la bli dags att gå upp. Det är en härlig dag, ser att himlen är klarblå ute;) Härligt. Ska nog ut och hitta på massa saker ;)

Ni får se denna vackra bild. Eftersom mina nya bilder vägrar att "stå" upp. Dom lägger sig På sidan. Sååå störande. Även om jag vände dom på datan så kommer dom fortfarande fel! Aja får la be storasyster kolla den ;)
Bye bye///R<3 


Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Varför harru på radion när du ska sova då? :D

2011-04-30 @ 13:36:39
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

För att jag ÄLSKAR musik och för att det är lättare att somna till det ;) Har alltid tv:n på när jag ska sova annars ;)

2011-04-30 @ 17:21:57

Postat av: AGCH

Haha det har faktiskt hänt mig också det där med drömmarna :O Det är lite läskigt :P

2011-04-30 @ 19:33:21

Postat av: R

Hehe, särskilt om man sedan vaknar så kör radion en repris och man då hör det och ba "hmm...drömde inte jag om det nyss?" ;)

2011-04-30 @ 22:15:32

Postat av: AGCH

Haha ja sant, jag brukar ju sätta min CD på repeat, så ja kännner igen det ;P :)

2011-05-01 @ 00:07:49

Postat av: AGCH

Eller brukar och brukar, det händer^^

2011-05-01 @ 08:36:51


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0