Godmorgon lördag

Ja. Nu är det härliga lördag. Ska snart väcka min lillasyster för hon ska hjälpa mig ut med hästarna. (Inte för att jag behöver hjälp med det, men hon har visat ett visst hästintresse på sista tiden, då tänkte jag att hon inte bara ska få rida, lite annat med hästarna ska också få göra.)(kan då inte begära att hon ska mocka eller hälla upp hö, för att hon är alergisk mot hö, så hon blir helt röd och det kliar, men detta kan hon ju göra)

Så hon ligger och sover så sööt i sänger bredvid här. Men snart ska jag dra henne upp ur sin lilla dröm. Eller nåt liknande. Sen så undrar jag om jag ska mocka medans jag ändå är ute och sen gå in och äta frukost, men det ligger fortfarande i planeringsstadiet så får se. Sen så ska jag la inte göra mer än att fixa mig och sådant.

Aja ha det bra lingon spa...ja eller nåt;)


Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

fin bild :D

2011-04-02 @ 13:13:23


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0