Haft fullt upp:D




Ja fy vad niceee dag!! Gillar att hålla igång. Hehhe brukar annars vara väldigt lat men när man väl har börjat är det roligt att fortsätta ;)
Jag och Elin har städat hela huset från topp till tå i dag, vi fick en städhjälpare så slapp göra det grundliga på toan och köket ^^Aja, vi höll la på ett par timmar tills kl blev 13:30 ( jag håller koll på tiderna förstår ni^^) Åt middag för att sedan cykla till kusinen där massa anra kusiner var (hehe) vi målade lite påskägg. Jag failade stort med mina haha ;) sen red vi en sväng, helt perfäkt väder asså, så himla skönt =D Ja och nu sitter jag här.. framför tv:n....med godis bredvid... hihi^^
Det är min dag det, super nice:)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, borde plugga men orkar inte ;( skulle behöva göra no:n men men. Får la bli plugg dag på måndag :)'


/ L  i n a

Kommentarer

Postat av: R

Åhh...vill också ha en sådan dag:( Men men, får la ta och skriva ett inlägg om min dag nu då...Det kommer att bli ett kort inlägg^^ Får la dröja ut det med struntprat då då^^;)

2011-04-21 @ 19:54:35

Postat av: AGCH

Låter som en skön dag iaf, även om jag inte skulle städa hela huset i ett sträck.... x)

2011-04-21 @ 22:26:12

Postat av: L

Tidn gick snabbt!;D

2011-04-22 @ 16:21:39


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0