HAHA, varför kan jag aldrig använda hjärnan??

Hahaha, kan inte låta bli att skratta åt mig själv just nu.
Ni vet förra boken jag skrev om, jag och mina killmagneter fantastico? Jag fick för någon vecka sedan hem 2:an och 3:an på den serien. För att jag skulle veta vllken som var 2:a och 3:a hade R gjort en lapp åt mig där det står en 3:a på (så klart hehe) Hursomhelst, Jag läste klart en av böckerna i dag och sedan satte jag lappen på framsidan. Först DÅ fattade jag att jag just hoppat över bok nr 2 och läst klart nr 3. HAHA, jag har ju sett på lappen varge gång jag slutat läsa och ändå inte reagerat. Så hm.. nu vet jag ju vad som hände i bok nr 2, så vet inte om jag ska läsa den :S Men R, du har inte bok nr 4?? attans för 3.an skutade så där jobbigt så jag måste bara läsa vidare!! höhö, skit också.

Aja, nu kommer ett inlägg om tredje boken :)
 Min och Elins milkshake (stavning) Med bär och nutella ;)


Kommentarer

Postat av: R

S-M-A-R-T vad blir det LINA! ^^

2011-04-18 @ 20:15:23

Postat av: AGCH

Se gott ut:P

2011-04-18 @ 20:20:55

Postat av: L

R: haha men det står ju, SMART ;)



A: As gött ;)

2011-04-18 @ 21:00:23

Postat av: R

Hehe jo, med anningens ironi i uttalet ;)

2011-04-18 @ 22:38:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0