Härlig dag!



Shhiiiit härlig dag eller? :D
jag borde vara ute nu när det är så fint väder men i bland måste man ta paus från värmen också eller hur? Har endå vart ute större delen av dagen och för det mästa bara slappat.
Låg på en handuk i gräset med kameren och tog bara lite kort här och där. Och så här såg min utsikt ut när jag kollade upp. Alltså massa grenar och löv. Ni hade kunnat få se hur gräset såg ut också men jag är för lat för att ladda upp några meningslösa gräsbilder;) Det kommer ett till inlägg ikväll med fler halv lama kort :)

Sola lungt!


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Wow det var den nicigaste bliden ag sett på länge :D

Dagen är ju hur bra som helst, grymt väder!

2011-04-24 @ 17:15:16

Postat av: L

TACK :D

ja, jag vill ha mer lov =)

2011-04-24 @ 18:23:13


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0