Härlig Lördag.




Hej!
Har inget att skriva men tyckte att det var dags med ett blogg inlägg endå;)
Har precis kommit från stallet. Det var blåsigt men hästarna var faktiskt lugna och Trollan gick riktigt bra för att vara mig och Trollan, hehe^^
Nu ska jag... funderar på att gå ut och ta kort eller plugga. Hahah men jag orkar inte plugga i dag;) Ska på kalas i kväll men kanskeeee skriver ett till inlägg då för nu har jag värkligen inget mer att skriva förutomom att det är EN vecka kvar till lov... Gött när den här veckan är över och alla prov. Fast sen kommer det iförsig massa prov veckan efter loven men det får man ta då ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0