Härlig men lite smärtsam dag

Ja, denna dagen är hur härlig som helst. Tog min sv-bok, 3 kuddar, 1 filt och la mig i badenbadenstolen (stavning?) Jag la mig med filten runt mig och sen så sken solen så att jag tog filten över huvudet och runt benen så att jag hade ett typ "tält". Jag gjorde såklart misstaget (eller misstag och misstag, inte riktigt men men) så blundade jag lite, och såklart blev jag trött och somnade i en sisådär 10-15 minuter. Vaknade med ett ryck^^ Så kom grannen och pratade med pappa, jag ba "hmm...jag ligger kvar här under så att dom inte ser vem jag ärxD" Lite smått pinsamt, hehe. Sen har jag tittat på tv.
Nu till det smärtsamma i rubriken. När jag vaknade imorse så krampade min mage och sen släppte det. Har då hela dagen idag haft det så. Det kommer och magen bara drar ihop sig och det gör såå ont. Men den håller i sig i typ 20-30 sekunder. Sen släpper det och det är så med typ 40 minuter mer eller mindre i mellanrum. Den krampade sig alldeles nyss, men det vara ju inte så länge, men endå. Orkar inte ha det såhär hela dagen. Men men.

Påskafton:
Min påskafton är inte så jätte intressant. Jag vaknade vid 8 och gick upp runt halv 9. Åt frukost och runt 10 så gick jag ut för att leta påskägg. Sen tog jag och mamma och red runt sjön. Det gick inte snabbt kan jag säga. När vi väl hade kommit hem och hästarna bara "tack och lov att vi är hemma" och då sa mamma att vi skulle rida upp med en korg med lite smått och gott i till grannen. Och det kan jag säga att det ville inte hästarna gå med på. Det tog typ 10-15 minuter dit. Haha min lilla gulleplutt var helt slut efter det^^
Sen åt jag påskmiddag. Jansons, ägg, prinskorv, köttbullar och ja det vanliga. Sedan så gick man la runt och gjorde ingenting. Sen på kvällen tände pappa påskbrasan. Den var hur stor som helst. Tog tyvärr inte kort på den. När mamma, pappa, lillsyrran och tredjedelskusinerna och deras föräldrar gått ner dit så gick jag in för att ha en liten myskväll vid tv:n. Det var skönt och tyst. Sen kl typ 11 så kom mamma och lillsyster in. Då satt jag och tittade på "3 systrar och 1 mamma" en jätte bra romantisk komedi. Sen kollade jag och mamma på "stand up komedi" och gud vad det var roligt. Skrattade jätte mycket. Sen började vi kolla på "besökarna" en film från 1988 med " kjell bergqvist" en rysare. Den var bra men kollade inte klart på den. Vi gick och la oss kl 13:40och jag somnade omgående.
Så det var inget speciellt, men en härlig påsk var det iallafall ;) 

Bilden får bli på en av våra gulliga små påskprydnader.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Ärligt, 3 syskon och en mamma är en dryg film :S hehe men man tycker ju olika =)

2011-04-24 @ 18:22:28

Postat av: R

Den ÄR bra! Hehe, du har bara dåligt sinne för film^^

2011-04-24 @ 18:43:58

Postat av: L

Vi har faktisgt ganska lika ;)

2011-04-24 @ 20:47:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0