Hejsan språkhistorian...em vad "trevligt" att du kom...-_-

GUD JAG BLIR
1)Stressad
2)Irriterad
3)Nervös
4)Panikslagen

Ja det är ett par av sakerna jag blir när jag tänker på

Språkhistorian
Musikprovet
kärnfysikprovet
spanska nationella
Engelska natio...eller nej inte engelskan

Ja det jag kommer ihåg iallafall. Engelskan NO PROBLEMS! Men språkhistorian?Spanskan?Kärnfysik?Musiken? OHERREGUD! Kan det inte sluta...vill vakna ur min mardrömsdvala, vakna ur min vintervila, som bara verkar ge mig mer att stressa över...(DJUP) *suck*

(Ett failat försök till en dikt?) (haha jo det kan man säga R)

Okej vill ni ha en dikt av mig? Här kommer en:

Känner hur solens strålar väcker mig sakta
Känner vårens doft virvla i min näsa
Ser hur solen sträcker sig efter en vintertids vila
Vill ge mig ut, ut ur mitt bo
få sträcka på mina vingar, känna vinden vina genom mitt långa hår
se hur floden sakta växer fram från sitt fångenskap under isen
Men än får jag vänta på allt detta, för sömnig är jag ännu

Helt bara sådär...hehe *stolt* okej kanske inte så men okej lite^^
Men men ni får säga vad ni vill om den^^ Behöver verkligen inte vara bra saker...tar gärna emot kritik ;)

-GÅR FORTFARANDE INTE ATT LADDA UPP BILDER- (Sry)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

tkr den var nice =)

2011-04-05 @ 18:05:24

Postat av: AGCH

Me too (:

2011-04-05 @ 19:30:06

Postat av: R

Tackar tackar :)

2011-04-05 @ 20:30:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0