Inte ett enda prov på hela veckan!

IRONI! På hÖg nivå här.

Måndag-Inget prov
Tisdag-Musikprov
Onsdag-NP-engelska - skriftlitt
Torsdag-Fysik-Kärnfysik
Fredag-NP-matte-Muntliga

OmG! Så många prov...dock endast 2 st prov som man måste öva/plugga till, men endå liksom!
(Sluta gnälla så mycket R!) Vaddå det tär på en! Jag orkar med proven men inte pluggandet bakom!
Kom lovet kom, vi har väntat i en evighet nu så get you´r as over here! Kan det gå långsammare? Fast det finns både för- och nackdelar med det. Man vill gå i skolan för att få umgås eller va med sin klass. Men man orkar inte med skolan och allt pluggande^^ Aja får la njuta så länge jag går i en klass med kompisar i!

Har inte så mycket mer att säga nu så...ja, nu ska jag la gå och öva på KÄRNFYSIK vist låter det roligt? Svaret är uppenbart!

Denna bilden bjussar jag på^^ Har endast dom för tillfället, mer bilder kommer ju på söndag;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Sorgligt med allt detta pluggandet!

2011-04-12 @ 17:42:24

Postat av: R

Ja jag säger detsamma;P

2011-04-12 @ 20:47:28


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0