Jag har äntligen klarat det

Jag har för ett par (eller mer) veckor sedan gjort ett par jeansshorts av ett par gammla Gina jeans. Men dom blev inte så bra. Jag klippte dom för högt upp. Så jag kan inte vika upp dom. Men idag fick jag lust att göra ett par till. Så jag tittade igenom jeanslådan. (Hade ett par gammla jeans i huvudet som jag tänkte ta) Men istället tog jag ett par gammla vita priatbyxor. Vek ihop dom och klippte (till en lagom längd, lite längra än jag ville ha dom) Sen så vek jag upp dom, och gud vad snygga dom blev ;) *STOLT* Hehe dom här kommer jag använda MYCKET ;) Mycket snyggare än mina andra hemmagjorda. Till och med snyggare än min köpta;)

Sen måste jag plugga till no omprovet imorgon. Och jag har en känsla av att detta inte kommer att gå jätte bra. (hmmm...har det någonsin gått jätte bra för dig på ett no prov?) Ne det har det inte.
Sen har vi NP-spanska :S Och det kommer gå hur dåligt som helst. Kommer få -ig här folk! På hörförståelsen så gissade jag på 75% av all frågor (om inte mer) och börja inte ens prata om det skriftliga och det muntliga för dom kommer gå sååååå dåligt! Bara så ni vet liksom ;)


Ett litet kort på min älskling får ni se idag;) Myran<3
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

haha, du är värkligen inte sämre än mig iaf X)

2011-04-26 @ 20:23:04

Postat av: R

Haha^^ Puhh då kan jag pusta ut lite ;)

2011-04-27 @ 17:09:16


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0