Jag och mina KILLmagneter fantastico



Bokens handling
Asså... jag vet inte riktigt vad den handlade om. En bok skriven i dagboksform av en tjej som heter Georgia.
Hon har massa knäppa vänner, familjemedlemar och katter, hon själv är också ganska knäpp. Hon blir kär i en italiensk kille som hon knappt hinner prata med innan han reser en sväng till Amerika.

Det första man lägger märke till med den här boken är dess konstiga..öm.. omslagsrubrik ( om det nu är så man säger )

Bokens +
Lätt underhållande.

Bokens -
.........

Boken fåår..... X av 5 bananas


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Hahaha XD

2011-04-11 @ 20:12:14

Postat av: R

LINA! En RIKTIG bokrtesention här TACK! MINUS OCH PLUS KAN ÖKA LITE I INFORMATION KANSKE. opps caps on....men det blir bra med STOR text så att du fattar budskapet i det^^

2011-04-12 @ 16:14:47

Postat av: L

Du blir bara arg! ;(

2011-04-12 @ 19:13:49

Postat av: R

Spelar ingen roll. Blir la mer arg om du håller saker bakom ryggen för mig. Skriv så att jag vet^^

2011-04-12 @ 20:48:17

Postat av: L

okiiii:)

2011-04-12 @ 22:00:36


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0