Kan vi göra ett uppskjut tro??



Efter denna dagen trode jag att jag skulle släppa den där stress känslan som funnits i magen nu ett tag, men tyvär så har det blivit tvärt om! Antagligen p.g.a av att jag nu insett hur mycket det är som måste göras på lovet.
Matte, spanska, So:n, sv, bilden ( + alla np som kommer efter loven).. allt kanske inte är nödvändigt att börja plugga på redan nu men känns bättre att vara ute i god tid och inte behöva stress plugga in i det sista som jag annars brukar göra och dessutom om jag inte tar hem det kommer jag bli stressad över det. FY, gillar inte det här, aldrig har jag känt mig så stressad över skolan :'( Förlåt att jag klagar, är ju inte bara jag som har de här sakerna på listan, värkligen inte! Och många nior känner nog som jag. Men var bara tvungen att prata ut ^^ Jo, fast nu kommer jag till saken, Jag och R kör ju en foto utmaning ( R har skrivit om detta :) ) Det ska bli klart på söndag, så nu undrar jag om du R, har lust att skjuta upp den ett par dagar? Till kanske tis-ons. annars kommer det bli ännu en sak att stressa över (p.g.a straffet ^^)  Och det vill jag inte, ska ju trots allt vara kul. Jag vet att utmaningen är lite att man ska göra det på kort tid men orkar inte;P Såå pleasseeee R?? :)

Snart, eller om två timmar rättare sagt (1.5 för att vara exakt) Ska vi åka på kalas hos lill kusin, har ingen lust med detta men vad gör man inte för bästaste kusinerna ;D

Aaahh shit nu måste jag lära mig termerna för plus, minus, m.m. Jag boorde kunna dom, jag VET! hahah men har aldrig gjort det, seriöst X)

SÅ nu var detta inlägget om stress känslan avklarat, hehee, ska förbättra mig med bloggen-är-bra-att-klaga-i-fasonerna =) looovar!!

Ha det gött, snart är det lov (L)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Jaja tills på tisdag då då^^ Lite på tid måste det la vara, annars är det ingen mening med det^^



Känner samma sak om allt stress, jag vill göra en inläming i bilden också men vet itne hur jag ska göra så ja får la kolla lite imorgon eller så gör jag bara någonting huller om buller ;)

Ha det skönt med lite grönt

2011-04-14 @ 18:29:33

Postat av: L

tack=)



Ja, annars hade man ju kunnat måla och visa högre betyg men eftersom bilden har blivit ickebild så kan du ju inte visa dina kunskaper^^

2011-04-14 @ 20:20:13

Postat av: AGCH

Denna konsthistoria... :S

2011-04-14 @ 21:42:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0