Kemi, Np, matte.

Japp det är vad jag har att öva på denna veckan. Just nu har jag övat lite på kemin (vilket menas med att jag skrev dom till L) och då övade jag ju lite;)
Sen har jag matte prov. I %. Kommer nog gå bra. Hoppas jag iallfall :P
Sen så Np-Spanskan (som, som sagt kommer att gå skit dåligt)
Sen så har jag so-orden tills nästa vecka (på onsdag) och även så måste jag ta hem bilden. Måste öva!
Jag måste läsa sv-boken (som just nu inte är så himmlans dålig) Tur det, jag kanske orkar läsa igenom den ;)
Sen VILL jag sååååååååå gärnaaaaa läsa "löftet". Fast dock så när jag tänker på den boken blir jag deprimerad. (av vissa anledningar) Men om om L det händer någonting dåligt, så vet jag inte vad jag kommer att ta mig till. Vill verkligen att allt ska bli bra. Jag undviker sorliga filmer och böcker av en anledning! (Efter jag set Titanic så var jag ledsen/deprimerad i typ en vecka)(Ju sorgligare desto längre "eftereffekt")
Aja, det kommer att lösa sig. Eller?

Nu ska jag gå här ifrån och göra läxorna. Jag ska, okej jag är itne helt säker på att jag kommer göra dom, men jag kan ju alltid säga till er att jag kommer göra dom (så att ni tror att jag är en liten duktig elev) För antagligen så kommer jag bara gå omkring och inte göra någonting och sedan klaga på att jag inte har tid. När jag har spänderat hela tiden till att ströva omkring. Så blir det alltid. Jag ska alltid göra allt i sista minuten. Får ta och ändra på det (Och ja, detta säger jag antagligen bara här. Men ingen ändring kommer att ske) Hehe ;)

Bild av min storasyster.
Får ta lite bilder snart.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Haha, du är la för göllig ;)

2011-04-27 @ 17:53:35

Postat av: R

Hehe, du med ;) <3

2011-04-27 @ 20:56:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0