L(?)

Ja, man kan ju undra vad L gör. Jag menar...ähh jag är nog bara lite avundsjuk. Hon har säker saker att göra och har fullt upp med bättre saker än jag. Själv så sitter jag och lyssnar på en bra nya låt ;)

The Fray - Never say never

Lyssna vetja ;)

Ganska så bra faktist. Men men. En till låt eller vet ni jag gör en lista ;)

The Fray - Never say never
Tove Styrke - White light Moment
Tove Styrke - High and low
Tove Styrke - Walking my daydream (Hela det albumet är bra)
Selea Gomez - Who say

Ja det var la det ;)
Lyssna på dom ni :)
Vädret är underbart, 13,6 + :D Soooooo happpppy!

Min att göra lista i detalj ;)

1: Duscha
2: Blåsa håret
3: Platta håret
4: Locka håret
5: Ta på mascara
6: Ta på Eyeliner
7: Ta på ögonskugga
8: Lite bodylotion (I andsiktet)
9: Ta på brunkräm
10: Fylla i ögonbrynen
11: Ta på lite mer eyeliner
12: Ta på lite mer mascara
13: Ta på mig ett vitt linne
14: Ta på mig en jeans skjorta
15: Ta på mig legins
16: KLAR!

Vet inte riktigt än om jag ska ha på mig dom kläderna men det får vi se sedan. Eller jag se sedan.
Em ja det var la det de. Hade igentligen inte så mycket att säga. Egentligen ville jag bara fråga vad L höll hus idag. Och hur tråkigt det är när INGEN kommenterar^^ Har ju ingentin att göra på den här halvtimmen. Sen så ska jag börja på min lista, men har ju en halv timme utan någonting att göra. Får la sätta mig framför tv:n lite. mina bästaste tv ;) Den gör mig så glad (Iallafall när det är något bra program på;))

En lista till!

Bra tv-program

1: Scrubs
2: How i meet you´r mother
3: 2 1/2 män
4: Kate + 8
5: My life as Liz
6: Jim´s värld
7: Simpson
8: Family Guy
9: My name is Earl
10: Chuck
11: Shoot me
12: Skål (Ibland)
13: The Big bang theory
14: VÄNNER! <3
15: Top Gear (Jag vet att det är ett bil program, men det är komiskt och bra)
16: V.I.P (Hahah det var längesedan man såg på, går det på tv nu?)
17: Myth busters (Stavning)
18: PA! <3
19: Afv ;)
20: Så ska det låta

Japp det var en topp 20 lista. Och nej dom står inte i ordning, alla är lika bra ;)

Glad han ser uta ja;) Hehe ne men ni får stå ut med sådanna här bilder lite till ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

jag gör ingenting just nu. kanske ska gå ut och fota =)

2011-04-16 @ 14:39:46


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0