Min dag! (Detta kommer att bli intressant)

Japp, som rubriken säger, så ska jag skriva lite om min dag.
Började med att jag vaknade i syrransrum, i hennes dubbelsäng (göött att sova där) kl ungefär halv 9. (Jag gick upp då jag vaknade kl 8)
Sen upp för lite frukost framför tv:n. Sedan ut för att ge hästarna hö. Och så satte jag Myran i sin bur och bar ut henne (Myran är min kanin) (Flisan - 2007-2011, R.I.P) Sen så gick jag in för att sitta lite vid datan (Inlägg finns längre ner ;))
Efter det, så tog jag och fick min rygg kliad i hela 20 minuter! Och allt detta bara för att jag skulle städa rummet. Hon är för go min lillasyster ;) love her! <3
Sen städade jag mitt rum. (Det behövdes kan jag ju säga) efter det så ja, hmm...jo, då kom morfar och hälsade på ett snabbt besök;) Sen så gjorde jag 41-47 i matte boken (Alltså tal 41-47 inte sidor:P) (hehe jo jag gjorde 6 sidor i matte boken^^ jo vist att jag skulle orka^^) Efter detta så kom mamma hem och då, jo jag gjorde ju pankakor till mig lillsyrran och storasyster ;) Goooa blev dom, med hjälp av lillasyster. SEN kom mamma hem. Efter det så gick jag la runt och gjorde massa onödiga saker (som vanligt) Åkte kl 6 eller nått till stan och handlade lite mat med mamma och storasyster. Och hämtade hennes pojkvän. Efter det så började jag skriva detta in lägg som jag först nu kan göra klart (Åt mat emellan) och nu sitter jag här ochg lyssnar på

Hillery Duff - Somone´s watching over me.

Som snart är slut, och äter min Ben&Jerry´s Cookie dough ;)


M-U-M-S ;)
Så det var min dag^^ Intressant eller hur? Ne precis^^
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

ge mig glassen;P

2011-04-21 @ 22:28:53

Postat av: R

Haha, ja den är väldigt goood ska du veta ;P

2011-04-22 @ 00:01:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0