Mycket sammtidigt!



Det är så jobbigt att allt är sammtidigt! Nu är det iförsig "bara" musik och fysik prov kvar. Jag känner att det är nödvändigt att plugga i helgen också även om jag värkligen inte vill! Sen måste jag ta hem SO:n över lovet och jobba med den :/ Aja, det är bara att stå ut, lär ju bli värre nästa termin så att säga ;(
Nu "måste" jag även läsa tre böcker sammtidigt, engelska boken (fats den är ju ganska kort) Sv boken (inte börjat på den än men måste ju det, tjock bok ) Sen vill jag ju läsa R:s bok som jag redan börjat läsa. Jag får la ta och försköka läsa ut R:s bok ganska snabbt så att man kan fokusera på skolböckerna. Ifs så är det inget tvång att

Höhöööö, jag hade skrivit dubblet så mkt men så slutade internet att fungera. Halva texten gick bort! så nu skiter jag i det här ;)

Ha det Gött För  i Morgon Är Det  FREE SCHOOL DAY.

och nu ska jag och syrran göra ungspannkaka IGEN. haha gjorde det igår men det var så gott..^^

Kommentarer

Postat av: AGCH

Det ÄR gott! :D Usch va man stör sig på när internet bara krånglar, och så när det drabbar en så, inte för att man dör eller nåt men iaf ;)

2011-04-06 @ 22:04:16

Postat av: L

JA! ;)

2011-04-07 @ 17:39:35


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0