Nästan nästan nästan...

Fast endå inte så nära. Idag tog jag och mamma en promenad runt sjön. Jag tänkte att det kanske fanns mer vilda djur där. Men ack. När man letar efter djur och har en kamera så visar dom sig aldrig. Men jag såg ett rådjur men den försvann innan jag han få upp kameran. Hade endå inte fått ett bra kort. Men men. Jag har ju endå ett par dagar på mig. Har viltdjur och vattenpöl (Eller någonting annat med vatten;))
Så det får la bli att ta kort på imorgon.
Nu sitter jag och kollar på nya "how i meet you´r mother" avsnitt ;)
PA idag var bra;) Som alltid så  klart. Kommer blir tråkigt när det slutar:/ Men men.
Lovet kommer bli härligt, men pluggandet kommer att förstöra det lite. Men men.
Aja. Har ingenting att säga igentligen och att toppa det har jag inga nya bilder heller...sry :(
Så ni får nöja er med denna "fina" bild.

OMG! Jag känner mig så dålig just nu. Här kommer jag och lägger ut dom här bilderna, så har L tagit nya fina kort som hon kan lägga ut. Hmm...får ta och skärpa mig. Ni måste ju tycka jag är as tråkig som lägger ut sådanna här. Men har inte många fina kort på datan och jag måste gå in på hårddisken och ge er finare bilder snart. Jag lovar att jag kommer ta FINA kort imorgon som ni ska få se på:)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Det är lungt, jag håller uppe bloggen tills du är på G igen =)

2011-04-18 @ 17:00:51

Postat av: R

Hehehe tack L ;)

2011-04-18 @ 20:17:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0